15 June 2013

empatplohsembilan ♥

Untuk Kenangan Lepas,

Maaf kan andai aku melukakan hati kau . Tindakan berdiam diri mungkin salah tapi apakan daya, aku tak mampu nak terus mengukir bicara bimbang lagi banyak yang terluka . Bukan bermaksud aku tak mengenang jasa, tapi aku tak mampu teruskan kerana rasa bersalah terhadap ayah bonda sangat kuat berada dalam diri . Entah laa, mungkin silap aku menghulurkan tangan untuk memulakan persahabatan kerana aku sangka kau ikhlas dalam perhubungan . Tapi bila umur semakin dewasa, baru aku sedar yang jika aku teruskan juga lagi banyak kemurkaan yang aku terima . Cukuplah sekali aku tak mampu nak ulang lagi . maaf juga kerana aku terpaksa men"delete" segala memori yang dulunya indah tapi pahit sebenarnya . Terima kasih di atas segalanya dan maaf sekali lagi .

                                                                                                   Ikhlas daripada ku .