23 June 2013

limaplohlapan ♥


Nama saya Syaaban . Saya ingin mengingatkan anda bahawa jiran saya Ramadhan akan datang mengunjungi anda tidak lama lagi bersama isterinya REZEKI dan dua anaknya, SAHUR dan IFTAAR . Mereka ditemani 3 cucunya ; RAHMAT, KEAMPUNAN dan BARAKAH . Mereka akan pulang selepas 30 hari dengan pesawat AIDILFITRI airlines . Hargai mereka dan anda akan mendapat kemenangan dan keberkatan . InsyaAllah :)

Baiklah kawan-kawan , malam ni adalah malam NISFU SYAABAN dimana selepas maghrib didalam Islam sudah masuk hari esoknya . Malam ni adalah 15 Syaaban 1434 H . Dan kita akan nampak kawan-kawan FB atau Twitter akan update status pasal malam nisfu syaaban . 

Kat Malaysia, biasanya di masjid atau  rumah akan buat bacaan Yaasin 3 kali . Tetapi, tadi sempat laa untuk aku baca satu blog ni .

Try lah korang baca . Aku tak kata aku pandai . Tapi why not kita belajar benda yang taktahu :)


Mohon maaf jika sepanjang penulisan ni banyak membuatkan hati terasa secara langsung atau tidak langsung . Salam Nisfu Syaaban .