05 February 2013

empatploh ♥

hai kawan kawan :) Amacam mood hari ini ? Ada baik ke ? post lepas aku cerita pasal english fiesta kan ? kali ini aku cerita pulak pasal satu malam yang boleh tahan ganas harok gak laa... hehe . btw , aku nak flashback zaman remaja masa kat Teknik Melaka . . . .

* J.E.R.U.N.G


*  KKJ always together :')

# ni malam SISTER NIGHT kat smtm masa tahun 2011 (senior year) hehe ...aktiviti malam ni lebih banyak bergambar daripada enjoy (laa sangat =.=')


kat Matrikulasi Teknikal Johor , kitorang pun ada malam gadis-gadis gak . hee ~ Tema dia ; PEARL . Ape yg best nye ialah pakain bebas (boleh free hair) , aktiviti enjoy ,persembahan yang sangat sangat sangat memukau , dan makanan ! . walaupun ringkas , at least kita seronok kan ? 
Nah , scroll la ke bawah lagi :D




simple but pretty *perasan :D


bukan aku yang rendah , tapi mereka yang pakai wedges =.='



our QUEEN of THE NIGHT ; najwa letupppsss .


bersama isteri Pengarah (tengah) dan Madam Yatt :)


persembahan dari TTJ's Girl ...

hoho ... kali ni je entry aku . See u next time okayy:)Assalamualaikum .