22 March 2013

empatplohsatu ♥

Assalamualaikum w.b.t kalian . . . sori lame gile tak hupdate blog . busy at all . *perasan ala ala YB jek :p . by the way, aku tengah menghabiskan sisa sisa hujung minggu bersama keluarga sebelum sebulan menetap sementara di KMTJ sebab final exam ! What theee .... ? haihh , bila fikir kan balik, tinggal lagi 39 hari je aku bersama rakan rakan seperjuangan kat KMTJ . Kami cuba mengumpul kenangan yang paling manis kalau boleh :) .

ouhh , lupa ! Sebelum berhujah panjang, aku nak ucapkan sekalung tahniah buat adik tersayang QueAin sebab berjaya dengan cemerlang dalam SPM . 9A1B weyy . . tersangat okayy . and dia nak jadik engineer dalam chemical atau mekanikal . Vavavoom lahh . tahniah dear :) Lagi satu kepada adik susuan aku merangkap adik sedara ; Syahirah .. walaupun dapat 4A , kira okay la tuu ... bersyukur lah eyy . setaraf najwa latif kot ! hahaha ..

Ni baru sedara mara terdekat . Belum lagi aku tanye adinda2 terchenta (ex-junior) SMTM . hohoho . Techenta laa sangat kan .


usaha tangga kejayaan yer adik-adik :)
ape ape pun, SPM bukan segalanya yer . Masih banyak lagi peluang yang ada. Tak semestinya tak cemerlang SPM, tak boleh cemerlang peringkat lain kan ? ni pengalaman sendiri. Tak main lahh cakap takde bukti kan . heee . Okehh . stop cherita pasal SPM ni . . . Tak menarik langsung . hahaha . 

Tu je yang aku nak kongsi untuk entry kali ini. Lain kali kita sembang lagi ehh . Selamat Malam kawan-kawaN :)