02 May 2013

empatplohtiga ♥

Assalamualaikum . Hai hai . Selamat pagi semuaa .... Fuhh , sekarang negara kita tengah panas pasal PRU-13 . Semua sibuk dok berkempen sana-sini . Aku bukan nak cerita pasal politik sebenarnya sebab aku tahuu ramai yang tak suka kan ? Nasihat aku , kita kena lah ambik tahu juga pasal politik ni . nanti takdelah kita macam katak bawah tempurung :) . okayy , memandangkan pagi ni aku free ... aku nak kongsikan peristiwa-peristiwa di saat akhir aku kat KMTJ.

MAJLIS : Malam Apresiasi
TARIKH : 13 April 2013
TEMPAT : Dewan Teknokrat
TETAMU : Semua pelajar KMTJ.
TEMA : Colourfull .










#kelas aku dapat tugasan persiapan dewan . tapi ade la kena join dengan kelas lain sekali . Seronok sebab nampak benda yang warna warni =,=
















Kebahagiaan kami :)

persembahan pembukaan sangat sangat sangat sangat BEST ! Sumpah tak tipuu . sori lahh tak dpt upload untuk dikongsi . lambat sangat nak tggu dia punya loading . hehehe

p/s ; ini lah malam yang paling seronok , paling bahagia, paling diingati dan paling terbaik . Alhamdulillah, majlis berjalan lancar . Masalah tuu kurang berlaku . Harap harap kita dapat jumpa lagi akan datang untuk alumni . Will forever in mind batch session 2012/2013 :')