01 May 2013

empatplohdua ♥

Assalamualaikum semuaa . Wahhh ! Rindu nye kite nak ber-blogging mcm dulu ... Actually nak share yang kitorang pelajar bawah Program Satu Tahun Matrikulasi baru je menamatkan pangajian . As usual, yang paling lambat sekali opcos lahh budak teknikal =.= . Aku pun taktahuu kenapa kitorang selalu jadi penutup macam time SPM contohnya .. Haiyaa ... takpee , semua tu tak penting . Semalam, tepat jam 3.45ptg bersamaan hari Selasa .... berakhirlah sudahh segala penantian dan penyeksaa .Hehehe ... Alhamdulillah .

 Ahhh, sudahh . Time ni lahh macam macam adegan kita boleh nampak . tapi takdelahh sampai meleleh-leleh . Just muka je nampak macam org yang banyak hutang . SUSAH HATI ! Yelaa...mane tak susah hati pakwe nak tinggalkan awek diorang . . . kan kan ? hahaha ... 

Last payperrr semalam FIZIK KEJURUTERAAN . Yang aku nak cerita adelah gelagat member-member yang dah mula hilang fokus . Mane taknye , fikir pasal balik lahh , siapa yang nak ambik ? barang yang banyakkkkk sangat tu macam mane nak di gayakan ? haihhh .. macam-macam lahh . aku pun sekali lahh termasuk dalam kategori ni . hehehe ...

Okayy lah . Enty akan datang aku story pengalaman dan gaya hidup aku sebagai seorang pelajar Matrikulasi . See you. Bye :)